Actueel - Junior redactie - Groep 8 - Willem en Eta vertellen over hun Tijd in de Tweede Wereld Oorlog

Willem en Eta vertellen over hun Tijd in de Tweede Wereld Oorlog

De groepen 7 en 8 kregen een bezoek van het bijzondere echtpaar, Willen en Eta. Zij hebben de Tweede Wereld Oorlog bewust meegemaakt en kwamen erover vertellen.

Tweede wereldoorlog (door Willem en Eta)

Het was ten eerste heel gezellig met hun. Ten tweede legden ze het super goed uit. Willem wilde zoveel vertellen dat hij soms in een keer naar een ander stuk ging maar dat was juist grappig en dan komen we ook meer te weten over andere dingen uit de oorlog. Het was goed om te zien dat hij het nu nog kon uitleggen en Eta natuurlijk ook. We kwamen veel meer dingen te weten over de oorlog en sommige kinderen gingen zelfs aantekeningen maken omdat het heel erg interessant was. We weten nu dankzij hun nog meer hoe het er aan toe ging in die tijd. Toen ik het kadootje ging geven waren zij er helemaal blij mee. Dat kadootje kregen zij omdat wij heel dankbaar zijn dat zij zijn langs gekomen.

Groetjes groep 8. De Hannie Schaft School Zandvoort.

• thumbnail_PHOTO-2022-03-10-13-39-09
  • thumbnail_PHOTO-2022-03-10-13-39-11