Actueel - Junior redactie - Algemeen - Wethouder neemt het jubileum tijdschrift in ontvangst

Wethouder neemt het jubileum tijdschrift in ontvangst

Wethouder Raymond van Haeften heeft op de dag dat OBS Hannie Schaft echt 100 jaar bestaat nog plek kunnen maken in zijn agenda voor een bezoek aan onze school. In groep 7 is hij bij het uitdelen van de goodiebags geweest, want bij een feest als dit horen ook cadeautjes.
De leerlingenraad heeft de glossy aan de wethouder van onderwijs overhandigd. In de glossy staan allerlei leuke interviews van de wethouder zelf, maar ook van onze bestuurder Maarten van Stuifbergen, onze directie Marja Driehuizen en Marga Bol, oud-leerlingen en oud-leerkrachten. Ook staan alle kinderen met een klein werkje in het jubileum tijdschrift. Omdat de kinderen in de goodiebag een kaartspel, een tol en bij een clinic nog een jojo hebben gekregen staat er ook nog informatie en spelsuggesties in de glossy.