Actueel - Junior redactie - Algemeen - Schoolkoor begint weer

Schoolkoor begint weer

Omdat het schoolkoor vorig jaar met veel enthousiasme werd ontvangen, komt er ook dit jaar weer een koor op de Hannie Schaftschool! Alle kinderen uit de groepen 6 t/m 8 kunnen hier aan meedoen.
Dit jaar staat het koor wederom onder leiding van meester Barry. De focus zal eerst liggen op het kerstoptreden, maar we willen de koor repetities ook graag na de kerst voortzetten.
Daarom zullen de repetities wederom buiten schooltijd plaatsvinden.

De repetities vinden elke vrijdag plaats van 12:30 uur tot 13:30 uur. Dat betekent dat de kinderen hun eigen lunch meenemen naar school en het voor de repetitie gezamenlijk in de klas eten. Kinderen die graag mee willen doen met het schoolkoor krijgen een inschrijfbrief die ondertekend moet worden door de ouders en bij de groepsleerkracht ingeleverd mag worden. Er zijn hier geen kosten aan verbonden.

• koor