Actueel - Junior redactie - Algemeen - Start nieuwe schooljaar

Start nieuwe schooljaar

We zijn het nieuwe schooljaar gestart met een geweldig dansfeest. Alle kinderen hebben op de donderdag een dans ingestudeerd en hebben geschitterd als dansers.

Dansfeest (door Robine, Myrthe uit groep 6),

Het begon zo, ze kwam bij ons in de klas en ze heet Lotte en we gingen met haar mee naar de aula. We begonnen met het oefenen van het dansje het was op het nummer Waka Waka. Toen dat klaar was gingen we naar het klas daar hebben we ook nog even geoefend. Toen moesten we naar huis en weer naar school 2uur later. De voorstellingen begonnen, groep 1 tot met 4 en toen 5 tot met 8. Aan het einde ging iedereen weer naar de klas en toen kregen we pizza daarna werd je opgehaald. Toen kon je nog het laatsten drankje doen en toen was het half 7 dit is het einde van het verhaal.