Actueel - Junior redactie - Algemeen - Opening van de expositie van het thema wonen

Opening van de expositie van het thema wonen

Op woensdag 17 oktober heeft burgemeester Niek Meijer een bezoek gebracht aan onze school om de expositie van het project wonen te openen. Eerst bracht hij een bezoek aan alle klassen op school. Er zijn gedichten en verhalen voorgelezen, maar ook zijn er voor de opening een vissershuisje en een gouden sleutel overhandigd. Na het bezoek op school is de burgemeester samen met de leerlingenraad naar het Zandvoorts museum gelopen om in het bijzijn van alle deelnemers van dit project de expositie te openen. Alle kinderen zijn tot de kerstvakantie van harte welkom om naar hun creatie te komen kijken in het Zandvoorts museum.