Leerlingen

Op de O.B.S. Hannie Schaft kunt u het gehele jaar uw zoon of dochter aanmelden. U kunt altijd een afspraak maken met mevrouw M. Driehuizen voor een persoonlijke kennismaking of inschrijving. Tijdens deze kennismaking vertellen we u niet alleen hoe we op onze school werken, maar laten u ervaren hoe we in de dagelijkse praktijk met kinderen werken. Zo krijgt u meteen een goede indruk van de werkwijze en de sfeer op onze school.

Met de ouders van nieuw aangemelde kleuters maken we afspraken voor een aantal kennismakingsochtenden. Vanaf 3 jaar en 10 maanden kunnen kleuters komen kennismaken voor maximaal 5 dagdelen.

Op de dag dat uw kind vier jaar wordt, mag het naar de basischool. Een 4 jarig kind is nog niet leerplichtig. In het belang van het kind is het wel verstandig dat het kind de school bezoekt.

Wij danken u nu reeds voor het vertrouwen, dat u in onze school stelt en wensen uw zoon/dochter een fijne en leerzame periode op de O.B.S. Hannie Schaft.